خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/10 - 11:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین پور خبر داد

دیدار و گفت و گو با ریاست کمیته امداد/ پیگیری جهت رفع مشکلات خانواده های تحت حمایت کمیته امداد

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با ریاست کمیته امداد داشتم که در این نشست نیز ائمه جمعه شهرستان های اسفراین،بام و صفی آباد حضور داشتند و پیرامون رفع مشکلات محرومان و خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.

امان اله حسین پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به دیدار خود با رئیس کمیته امداد کشور اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با ریاست کمیته امداد داشتم که در این نشست نیز ائمه جمعه شهرستان های اسفراین،بام و صفی آباد حضور داشتند و پیرامون رفع مشکلات محرومان و خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.



وی افزود: در این نشست  توجه ویژه به تأمین جهیزیه زوج های نیازمند،اختصاص اعتبار در جهت پرداخت تسهیلات کارگشایی و قرض الحسنه،اختصاص بودجه ویژه اشتغالزایی به مددجویان و اقشار آسیب پذیر،توسعه ساخت مسکن محرومان در شهرستان های اسفراین و بام و صفی آباد مطالبه شد.



نماینده مردم اسفراین در مجلس بیان کرد: همچنین با پیگیری های انجام شده بیش از 360 میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی معدن آلبلاغ در بخش های مختلف از جمله راه سازی ، حفاری و حفاظت معدن جذب شده است.



این نماینده مردم در مجلس افزود: علاوه برآن هم اکنون در این معدن زمینه اشتغال بیش از 100 نفر از همشهریان عزیز فراهم شده است لذا اقدامات اولیه در جهت برگزاری مزایده صوت گرفته که پس از بازگشایی پاکت ها و مشخص شدن شرکت برنده عملیات اجرایی آغاز می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 358071
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار