خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/16 - 14:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سنگدوینی بیان کرد:

دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اینچه‌برون گلستان

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس، از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد تجاری–صنعتی اینچه‌برون گلستان که یک نقطه استراتژیک برای تجارت با کشورهای اوراسیا و آسیای میانه است، دعوت به عمل آورد.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات فعالسازی منطقه آزاد تجاری – صنعتی اینچه‌برون گلستان، گفت: منطقه آزاد تجاری – صنعتی اینچه‌برون گلستان در یک نقطه استراتژیک قرار دارد و با دسترسی به آب‌های آزاد شرایط تجارت با کشورهای اوراسیا و آسیای میانه از جمله ترکمنستان، قزاقستان و قرقیزستان تا روسیه و چین را فراهم خواهد کرد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: منطقه آزاد تجاری – صنعتی اینچه‌برون گلستان به عنوان امن‌‌‌ترین کریدور کشور می‌تواند نقش کلیدی در صادرات و واردات کالا ایفا کرده و بستر مناسبی برای تجارت استان گلستان با کشورهای آسیای میانه و اوراسیا خواهد بود.

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما از سرمایه‌گذاران خوب کشور برای سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد تجاری – صنعتی اینچه‌برون گلستان دعوت می‌کنیم چرا که قطعا آینده خوبی را برای حوزه اقتصادی استان گلستان رقم زده و زمینه مبادلات تجاری سایر نقاط کشور با کشورهای اوراسیا و آسیای میانه را نیز فراهم می‌کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 381760
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار