خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/20 - 13:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بیگدلی خبر داد:

دستور وزیر راه برای تخصیص 125 میلیارد تومان به پروژه ایمن سازی جاده ابهر – قیدار

نماینده خدابنده در مجلس دوازدهم، ضمن تشریح وضعیت نامناسب جاده ابهر – قیدار که به دلیل حوادث ترافیکی بالا موسوم به جاده مرگ است از دستور وزیر راه و شهرسازی برای تخصیص 125 میلیارد تومان اعتبارات به پروژه ایمن‌سازی این جاده خبر داد.

احمد بیگدلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درتشریح وضعیت جاده جاده ابهر -قیدار که به دلیل حوادث ترافیکی بالا موسوم به جاده مرگ است، گفت: این جاده 50 سال قبل احداث شده است که دارای بافت روستایی و راه مواصلاتی بین قیدار و ابهر بوده و از تردد پایینی نیز برخوردار بوده است.

نماینده خدابنده در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هم‌اکنون به دلیل افزایش میزان تردد از این مسیر که محل اتصال چند استان به مرکز کشور است و حجم بالای ترافیک نیز دارد، این موضوع باعث افزایش سطح ترافیک داخل شهرستان نیز شده است ضمن‌اینکه متاسفانه ماهانه شاهد فوت حداقل 2 نفر از همشهریانمان در اثرحوادث ترافیکی در این مسیر هستیم.   

وی یادآور شد: ابهر -قیدار هم نیاز جدی به تعریض‌سازی دارد هم به دلیل نقاط حادثه‌خیز فراوان باید مورد بهسازی و استانداردسازی قرار گیرد. کمااینکه بنده در مجلس دهم پیگیری‌های لازم برای تعریض این جاده را انجام دادم و ماده 23 آن را اخذ کردیم و چون متاسفانه در مجلس یازدهم توفیق خدمت به مردم این منطقه را نداشتم، کار شروع شد اما به خوبی پیش نرفته است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: ما هفته گذشته نشستی با وزیر راه و شهرسازی داشتیم که در آن این موضوع را مطرح کردم و در نهایت وی دستور داد تا مبلغ 125میلیارد تومان اعتبارات به این پروژه تخصیص داده شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 381867
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار