خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/21 - 10:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
در گفت‌وگو با عضو مجمع نمایندگان استان فارس

دستاوردهای سفر دوم رئیس جمهور و هیأت دولت سیزدهم به استان فارس تشریح شد

نماینده مردم لارستان در مجلس با اشاره به افتتاح ابرپروژه آزادراهی شیراز-اصفهان بعد از 13 سال از سوی رئیس جمهور، گفت: در جریان سفر دوم رئیسی در رأس هیأتی از دولت سیزدهم بسیاری از پروژه‌های غیرفعال استان، راه‌اندازی و بخش عمده‌ای از آنها افتتاح شد.

حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سفر دوم رئیس جمهور و هیأت دولت به استان فارس، گفت: طی این سفر بسیاری از پروژه هایی که مدت ها غیرفعال مانده بود، راه اندازی و بخش عمده ای از آنها افتتاح شد و به مرحله بهره برداری رسید.



نمایندگان مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس به افتتاح ابرپروژه مهم و ملی آزادراه شیراز-اصفهان اشاره و اظهار کرد: این پروژه که 13 سال بود از آغاز عملیات اجرایی آن می گذشت بالاخره در جریان سفر دوم رئیس دولت سیزدهم به استان فارس به بهره برداری رسید و زیر بار ترافیک رفت.



وی در ادامه افزود: همچنین پروژه های متعدد دیگری در حوزه آبرسانی، گازرسانی، پالایشگاه، آزادراه و چند بزرگراه در جریان این سفر افتتاح خواهد شد.



حسین زاده با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جنوب استان فارس و حوزه انتخابیه وی در جریان سفر هیأت دولت به این استان، یادآور شد: حجت الله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون ریاست جمهوری در حوزه علم و فناوری، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از جمله اعضای هیأت دولت بودند که به جنوب استان فارس سفر کردند و قرار است مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی نیز ظهر امروز به این منطقه سفر کند.



وی تصریح کرد: در جریان بازدیدهای صورت گرفته از لارستان، خنج، اوز و گراش به عنوان بزرگ ترین حوزه انتخابیه استان فارس، پروژه هایی همچون برج علم و فناوری و ورزشگاه افتتاح شد و همچنین با راه اندازی یک پست برق، به بیش از 20 هزار نفر از شهروندان خنج و فراشبند برق رسانی صورت گرفت.



عضو مجمع نمایندگان استان فارس در پایان ضمن تشکر از فعالیت های شبانه روزی دولت خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در کنار دولت و به عنوان بازوی کمکی در آبادانی و عمران هرچه بیشتر کشور همکاری خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 369714
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار