خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/24 - 09:33
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : استان ها
موسوی زاده:

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان جزو دانشگاه‌های برتر شد/ لزوم راه اندازی شعب بانک مسکن در شهرهای حمیدیه، کارون و باوی/ضرورت تسهیل در فعالیت اقتصادی مرزهای شلمچه و چذابه

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، گفت:از تلاش مسئولان دانشگاه بابت کسب رتبه برتر معاونت دانشجویی در بین ۱۱۷ دانشگاه دولتی کشور در سال جاری قدردانی می‌کنیم، آموزش و پژوهش در توسعه پایدار کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

موسوی زاده

سید محسن موسوی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جزئیات جلسه با مدیرعامل بانک مسکن،گفت: نهضت ملی مسکن یکی از اقدامات مهم و عدالت محور نظام اسلامی است و باید همه در راستای تحقق آن تلاش کنند.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه بانک مسکن در طرح نهضت ملی مسکن جایگاهی ویژه دارد ، ادامه داد: افزایش میزان تسهیلات مسکن می‌تواند بخشی از مشکلات مردم را در این زمینه رفع کند.

موسوی زاده با بیان اینکه فعالیت شعب بانک مسکن در اهواز به دلیل تعداد مراجعات بالاست، افزود: ضرورت دارد شعب بانک مسکن در شهرستان‌های باوی، حمیدیه و کارون افزایش یابد تا مردم خدمات بیشتری نسبت به قبل دریافت کنند. 

 به دنبال رفع محرومیت زدایی از روستاهای کایدیه و ام السراجینه باوی هستیم

موسوی زاده با اشاره به بازدید از روستای کایدیه و روستای ام السراجینه، یادآور شد: در این بازدید تعریض جاده مواصلاتی روستاهای سنیجه، حمیدانیه، ام السراجینه، کایدیه و گارگه، ساخت مدرسه دوره متوسطه برای دانش آموزان روستاهای اطراف در روستای ام السراجینه، تجهیز و راه اندازی اورژانس شهر جدید رامین جهت خدمت رسانی به روستاهای تابعه، پیگیری ساخت خانه بهداشت در روستای کایدیه، اهدای ۱۵۰۰متر زمین از خیر روستایی جهت احداث مدرسه مصوب شد.

عضو کمیسیون آموزش،تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با فیاضی رئیس دانشگاه دیدار و گفتگو کرد و اظهار داشت: از تلاش مسئولان دانشگاه بابت کسب رتبه برتر معاونت دانشجویی در بین ۱۱۷ دانشگاه دولتی کشور در سال جاری قدردانی می‌کنیم، آموزش و پژوهش در توسعه پایدار کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها به عنوان مراکز تربیت نیروی انسانی متخصص و مولد علوم و فناوری، نقش حیاتی در توسعه کشور دارند، افزود: ما باید با تمام توان از دانشگاه‌ها و فعالیت‌های علمی پژوهشی حمایت کنیم تا بتوانیم در مسیر توسعه پایدار و پیشرفت ملی گام‌های مثبتی برداریم.

موسوی زاده بر اهمیت ایجاد ارتباط موثر بین دانشگاه و صنعت تاکید داشت و گفت: همکاری نزدیک بین دانشگاه‌ها و صنایع می‌تواند در توسعه فناوری‌های نوین، ایجاد فرصت‌های شغلی و تحقق اهداف توسعه اقتصادی کشور نقش بسزایی ایفا کند.

مشکلات عمرانی ام الطمیر  پیگیری شد

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس با اشاره به حضور در روستای ام الطمیر ضمن بررسی مشکلات روستا از نزدیک، با بخشدار این منطقه پیگیر وضعیت عمران خیابان‌های روستا شد و گفت: روستای ام الطمیر به رغم اینکه فاصله چندانی با مرکز شهر اهواز ندارد، اما از محرومیت‌هایی متعددی رنج می‌برد، پیگیر حل مشکلات مردم این منطقه شده و دغدغه و مطالبات را با جدیت دنبال خواهم کرد.

 

کالاها در انبار اموال تملیکی تعیین تکلیف شوند/ضرورت تسهیل در فعالیت اقتصادی مرزهای شلمچه و چذابه

موسوی زاده، نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون با اشاره به جلسه معاون وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه خوزستان جایگاه اقتصادی ویژه ای در کشور دارد، اظهار کرد: نگاه ویژه دولت به توسعه اقتصاد از طریق افزایش فرصت‌های تجاری در خوزستان باید تقویت شود.

وی با اشاره به بازدید خود از انبار اموال تملیکی در اهواز، گفت: کالاهای مهمی در انبار اموال تملیکی در حال خاک خوردن هستند و به صلاح نیست که روند ترخیص این کالاها بیش از این به طول بینجامد و باید تعیین تکلیف شوند.

موسوی زاده با بیان اینکه مرزهای خوزستان فرصت‌های اقتصادی کشور هستند، عنوان کرد: تسهیل در فعالیت های تجاری در مرز‌های شلمچه و چذابه می تواند منجر به بهبود شرایط اقتصادی استان شود./

پایان پیام

 

 

  • کد خبر : 383226
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار