خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/10 - 08:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سرمدی بیان کرد:

خروج نام گردنه اسدآباد از لیست 10 جاده مرگ بار کشور

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، ضمن تشریح نحوه بهسازی گردنه اسدآباد تاکید کرد که ایمن‌سازی این جاده حادثه‌خیز باعث خروج نام آن از لیست 10 جاده مرگ بار کشور شد.

کیومرث سرمدی واله در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، از ایمن‌سازی گردنه اسدآباد به عنوان یکی از اقدامات مهمی که در راستای تحقق مطالبه مردمی در این منطقه انجام داده است یاد کرد و افزود: خروج نام گردنه اسدآباد از لیست 10 جاده مرگ بار کشور با ایمن‌سازی از طریق تعریض، نصب نیوجرسی و روشنایی باعث کاهش آمار مرگ و میر ناشی از بروز حوادث ترافیکی در این مسیر شد.



نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: طبق اظهارنظر کارشناسان، گردنه اسدآباد در اتفاقی کاملا بی‌سابقه شاهد اقدامات عمرانی شاخصی بوده است چراکه ما با استفاده از اختیارات قانونی که نماینده دارد خواستار توجه دولت به حوزه مغفول مانده راه‌های اسدآباد شدیم کما اینکه پیگیری‌ها در این حوزه کمتر از 2 سال به نتایج بی‌سابقه‌ای منجر شد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: اجرای پروژه روکش آسفالت گردنه اسدآباد از دیگر برنامه‌هایی بود که با تخصیص اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان باعث ارتقای محسوس کیفیت تردد خودروها در این مسیر شده است.



عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: نوسازی کامل سیستم روشنایی این مسیر با تخصیص اعتباری بالغ بر50 میلیارد تومان نیز باعث ایجاد نور و بالتبع آن گسترش دامنه دید در شب در هر دو طرف جاده شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 375560
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار