خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/20 - 09:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محمد وحیدی:

خراسان شمالی در بودجه اعتبارات کشور جایگاه هجدهم ولی در درآمد جایگاه ۳۰ قرار دارد

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: خراسان شمالی در بودجه اعتبارات کشور جایگاه هجدهم ولی در درآمد جایگاه ۳۰ قرار دارد.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ ملت  در تشریح جلسه تعاونی‌های فراگیر ملی استان، اظهار کرد: استان‌هایی که بر پایه کشاورزی هستند، دارای فقر هستند چرا که درآمد ثابت در استان‌ وجود دارد اما در استانی که درآمد صنعت و خدمات را دارند، درآمد آنان نیز متغیر است.



نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: دو سال پیگیر هستیم و مصوبه شورای عالی پول و اعتبار را گرفتیم که صنایع بزرگ استان درآمدهای خود را در استان سرمایه گذاری کنند و تاکنون حساب‌های پتروشیمی به بانک‌ استان وارد شده است و در حال حاضر 1000 میلیارد در بانک‌های استان سرمایه دارد.



وحیدی تصریح کرد:  شرکت تعاونی‌های  فراگیر یک سرمایه اولیه مردمی دارد و حالا این عدد در یک زمانی عدد ثابتی بود و اگر به سرمایه در گردش تبدیل نشده ارزش آن از بین رفته است. 



 عضو کمیسیون تلفیق بودجه ادامه داد: باید مشاوره بدهیم، اگر سرمایه‌ای را جذب می‌کنیم، به سرعت این سرمایه را تبدیل به مولد کنیم یا سرمایه را با مشاوره  درست به سمتی ببریم که قابلیت سرمایه گذاری داشته باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 359702
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار