خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/24 - 13:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
جعفری بروجنی تاکید کرد:

حمایت از جشنواره موسیقی زاگرس‌نشینان از راهکارهای تقویت فرهنگ غنی کشور است

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: حمایت از جشنواره موسیقی زاگرس‌نشینان از راهکارهای تقویت فرهنگ غنی کشور است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، امیرقلی جعفری بروجنی در دیدار استاندار و مجمع نمایندگان استان در مجلس با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: زیربنای تمدنی از فرهنگ نشات می‌گیرد و در همین راستا باید تا می‌توان در برنامه هفتم توسعه زمینه برای تقویت فرهنگ را فراهم کرد.



وی کشور را رنگین‌کمانی از اقوام و فرهنگ‌های مختلف عنوان کرد و گفت: آنچه باعث می شود این تنوع قومی در کنار هم شکل گیرد و منسجم باشد اتحاد حول محور نظام مقدس جمهوری اسلامی است.



نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر چه بتوان این انسجام را بین اقوام و ادیان مختلف حفظ کنیم هم‌گرایی، وحدت و انسجام ملی تقویت می شود و این مهم را باید از رسالت‌های مهم خود بدانیم.



جعفری یکی از مناطق با فرهنگ غنی و فاخر را منطقه زاگرس‌نشین کشور عنوان کرد گفت: هر چه بتوان فرهنگ زاگرس‌نشینان را حفظ و بسط دهیم در حفظ نظام اسلامی کار مهمی انجام داده‌ایم.



وی خاطرنشان کرد: زاگرس‌نشینان قومی هستند که هیچ‌گاه دشمن نتوانسته به آنها دست درازی کند و اکنون که جشنواره موسیقی زاگرس‌نشینان بعد از سالها شیوع کرونا آغاز به کار کرده فرصت مناسبی برای تقویت این رویداد مهم فرهنگی و هنری در راستای تقویت فرهنگ زاگرس‌نشینان است./



پایان پیام

  • کد خبر : 364923
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار