خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/20 - 11:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نوین:

جای نخبگان آذربایجانی در هیات دولت خالی است

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس در پیامی خطاب به مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان به اهمیت استفاده از نخبگان اذربایجانی در هیات دولت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علیرضا نوین در پیامی خطاب به مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان به اهمیت استفاده از نخبگان اذربایجانی در هیات دولت تاکید کرد و گفت: آقای رئیس جمهور همانطور که می‌دانید مردم آذربایجان به بلند طبعی و ماخوذ به حیا بودن مشهور هستند و این باعث شده حتی نخبگان این خطه نیز به دور از جنجال و سهم‌خواهی های متداول در انتخابات‌های مختلف، خودشان کنار بنشینند و تا دعوت به یاری و کمک نبینند خودشان را به مقام بالاتر تحمیل نمی‌کنند.

رئیس مجمع آذربایجان شرقی در مجلس ادامه داد: آقای پزشکیان؛ این روزها مردم آذربایجان چشم انتظار شما هستند مردمی که بیشترین رای را به شما برای ریاست جمهوری دادند منتظرند به حق خود در اداره کشور برسند؛ لطفاً نگذارید اتفاقات سال‌های اخیر تکرار و شایستگان و نخبگان آذربایجانی پشت خط بمانند.

وی افزود: شما بهتر از همه پتانسیل‌ها و توانمندی‌های مدیران آذربایجان را می‌دانید. نخبگان آذربایجان در وزارتخانه‌های مختلف همچون صمت، راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهادکشاورزی، میراث فرهنگی، نیرو، آموزش و پرورش و وزارت علوم و تحقیقات و فناوری سرآمد نیروهای موجود هستند.

نوین تاکید کرد: آقای رئیس جمهور؛ چند سالی است که یک جریان خاص با مقاومت در برابر خواست بسیاری از مردم ایران در به کارگیری از مدیران ترک زبان در وزارتخانه‌ها، این طیف دنبال کوچک کردن جایگاه این افراد در تبادلات سیاسی و اقتصادی کشور هستند که این امر موجب نگرانی نخبگان ترک زبان شده است و اینک که از لیست کابینه دولت چهاردهم خبرهایی به گوش می‌رسد و ظاهراً فقط اسم یک نفر از فرزند آذربایجانی برده شده است به این نگرانی دامن می‌افزاید./

پایان پیام

  • کد خبر : 381854
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار