خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/28 - 16:17
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
حمزه شلمزاری:

تکمیل پروژه سد خاکی گهرو باعث کاهش بیکاری در شهرستان کیار می شود

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار، کوهرنگ و دهستان دستگرد در مجلس گفت: با توجه به اینکه درصد بیکاری در شهرستان کیار بسیار بالا بوده و جوانان فاقد شغل هستند، احداث و تکمیل این پروژه می‌تواند در زندگی مردم نقش به سزایی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، قدرت الله حمزه شلمزاری نماینده مردم اردل، فارسان، کیار، کوهرنگ و دهستان دستگرد و عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه سد خاکی "گهرو" سال‌ها بدون تکلیف باقی مانده و مردم منتظر تکمیل این طرح هستند.



وی افزود: با توجه به اینکه درصد بیکاری در شهرستان کیار بسیار بالا بوده و جوانان فاقد شغل هستند، احداث و تکمیل این پروژه می‌تواند در زندگی مردم نقش به سزایی داشته باشد.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: سد خاکی گهرو با ارتفاع ۲۶ متر و با حجم مخزن ۴ میلیون متر مکعب جوابگو برای آبیاری حدود ۸۰۰ هکتار از اراضی می‌باشد.



وی با اشاره به اینکه اعتبارات این طرح در گذشته اندک بوده و این طرح ظرف ۲ سال متوقف شد گفت: با پیگیری‌های لازم و تصویب اعتبارات مورد نیاز مناقصه این پروژه برگزار و عملیات اجرایی این طرح با تعیین پیمانکار آغاز و قرار است این پروژه ظرف ۶ ماه آینده به بهره برداری برسد./



پایان پیام

  • کد خبر : 363588
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار