خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/23 - 05:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محمدبیگی عنوان کرد:

تولید جدید داروی آیورمکتین به عنوان درمان کرونا؛ افتخاری برای جوانان دانشمند قزوینی

عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس گفت: جوانان دانشمند قزوینی توانستند با تولید جدید داروی آیورمکتین به عنوان درمان کرونا و موثر در پیشگیری از بیماری کرونا افتخار دیگری را به مجموع افتخارات استان قزوین و کشور بیفزایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در آیین رونمایی از محصولات جدید در حوزه مکمل‌ها، مواد اولیه دارویی و داروی ایورمکتین در قزوین حضور یافت.



براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و مجموعه جهادی ستاد برکت و شرکت‌های داروسازی که امروز در مراسم رونمایی از تولیدات دارویی آنها برگزار شد، طنین اقتدار علمی جمهوری اسلامی ایران را در جهان نواختند.



وی ادامه داد: جوانان دانشمند قزوینی توانستند با تولید جدید داروی آیورمکتین به عنوان درمان کرونا و موثر در پیشگیری از بیماری کرونا افتخار دیگری را به مجموع افتخارات استان قزوین و کشور بیفزایند.



عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس یادآور شد:طی جلساتی که در مجلس برگزار شد، از دولت و وزیر بهداشت خواستیم که به صورت ویژه از داروهای تولیدی در داخل کشور برای مبارزه با کرونا حمایت کنند.



نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس خاطرنشان کرد: در حال حاضر ایورمکتین خارجی وارد کشور می‌شود، از وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو تقاضا داریم که با توجه به رونمایی این داروها، دیگر داروی مشابه خارجی آن وارد کشور نشود./



پایان پیام

  • کد خبر : 311952
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار