خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/29 - 17:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
کرمی در نشست هم اندیشی رؤسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان بوشهر:

توسعه و گسترش آموزش‌های مهارتی در بوشهر در راستای تقویت و توسعه مراکز آموزش علمی کاربردی است

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی رؤسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان بوشهر گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی دارای ظرفیت بزرگ در استان است که از این ظرفیت باید به خوبی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان و رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی رؤسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان بوشهر گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی دارای ظرفیت بزرگ در استان است که از این ظرفیت باید به خوبی استفاده شود.



وی افزود: دانشگاه به نوعی کارخانه آدم سازی است و تحصیلات دانشگاهی باید منجر به تغییر دیدگاه ذهنی و نوع جهان‌بینی در دانشجویان و دانش آموختگان شود.



نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: ما آمادگی دریافت پیشنهادات ارزنده و عملیاتی در خصوص افزایش سهم آموزش‌های مهارتی در برنامه هفتم توسعه کشور در راستای حمایت از مراکز آموزش علمی کاربردی و ارائه به مجلس شورای اسلامی را داریم.



وی تاکید کرد: همواره رویکردمان حمایت و همکاری در راستای توسعه و گسترش آموزش‌های مهارتی در استان در راستای تقویت و توسعه مراکز آموزش علمی کاربردی است و نیاز است دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در راستای نیازمندی‌های بازار کار و اشتغال پایدار و کارآفرینی در استان گام‌های مؤثری بر دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 365333
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار