خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/23 - 15:12
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
محمودزاده عنوان کرد:

تلفات سنگین زنبورستان‌های مهاباد زیر ذره‌بین وزارت جهاد کشاورزی

نماینده مهاباد در مجلس گفت: سال گذشته با دستور وزیر جهاد کشاورزی یک اکیپ تخصصی از این وزارتخانه مامور رسیدگی و بررسی علل تلفات سنگین زنبورستان‌های این شهرستان و جبران خسارت‌ها شدند که تاکنون نتیجه بررسی‌ها اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، جلال محمودزاده  نماینده مردم مهاباد و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی گفت: سال گذشته با دستور وزیر جهاد کشاورزی یک اکیپ تخصصی از این وزارتخانه مامور رسیدگی و بررسی علل تلفات سنگین زنبورستان‌های این شهرستان و جبران خسارت‌ها شدند که تاکنون نتیجه بررسی‌ها اعلام نشده است.



جلال محمودزاده افزود: برآورد دقیق از میزان خسارت وارده به زنبورداران، ارایه تسهیلات ارزان قیمت برای جبران بخشی از زیان مالی و همچنین جلوگیری از تکرار این اتفاقات مواردی است که در این نظارت میدانی مورد بررسی قرار گرفت.



نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: زنبورداری به عنوان یکی از فعالیت‌های مهم کشاورزی و تولید داخلی مطرح است و براین اساس از وزارت جهاد کشاورزی به عنوان نهاد مسوول انتظار می‌رود ضمن پیگیری موضوع، بر بازار و فروش محصولات کشاورزی نظارت بیشتری داشته باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 359953
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار