خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/21 - 10:06
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
گودرزوند چگینی تشریح کرد:

تعیین چشم‌انداز 3 ساله برای تکمیل سد دیورش

نماینده مردم رودبار در مجلس، با اشاره به پیگیری برای تامین آب شرب و رفع فرسودگی شبکه آبرسانی در این شهرستان به عنوان اولویت برنامه‌هایش در سال جدید از تعیین چشم‌انداز 3 ساله جهت تکمیل سد دیورش از طریق تلاش برای اخذ اعتبارات مستمر برای این پروژه خبر داد.

مهرداد گودرزوند چگینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در بیان پیگیری موضوعاتی که برای بهبود وضعیت حوزه انتخابیه در سال 1403 در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است، گفت: تامین آب شرب مورد نیاز این منطقه و رفع فرسودگی شبکه آبرسانی ازجمله مواردی است که به طور ویژه پیگیری خواهیم کرد و برای تحقق این مهم تکمیل سد دیورش را در دستورکار قرار دادیم تا از طریق اخذ اعتبارات مستمر برای آن بتوانیم این پروژه را تا 3 سال آینده به نتیجه برسانیم.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اشتغالزایی از دیگر موارد مهمی است که به طور جدی پیگیری خواهیم کرد و برای نیل به این هدف از ظرفیت معدن سنگرود، مجموعه گنجه و دیگر شرکت‌های فعال در رودبار استفاده خواهیم کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس، تاکید کرد: بی‌تردید ایجاد اشتغال از مهمترین موضوعاتی است که دنبال خواهیم کرد چرا که قطعا باعث مهاجرت معکوس و پویایی و احیای این شهرستان خواهد شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377022
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار