خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/26 - 14:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بدری با اشاره به پیگیری آخرین وضعیت پروژه های شهری اردبیل عنوان کرد

تضمین درآمد پایدار شهری با افزایش سهم شهرداری‌ها از ارزش افزوده

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس با اشاره به پیگیری آخرین وضعیت پروژه های شهری اردبیل گفت: تضمین درآمد پایدار شهری با افزایش سهم شهرداری‌ها از ارزش افزوده صورت می گیرد.

صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره به پیگیری آخرین وضعیت پروژه های شهری اردبیل گفت: در این خصوص آئین کلنگ‌زنی تقاطع غیرهمسطح در کمربندی دوم اردبیل  صورت گرفت  که ثمربخشی چنین خدماتی را در سایه یک‌دلی و همدل بودن همه مسؤولان استان و شهر در عرصه خدمات به مردم دانست.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص تملک املاک باقیمانده در محدوده پروژه  همکاری و تلاش خواهیم کرد تا مدیریت شهری بتواند برای انتقال پادگان ارتش به خارج از شهر اردبیل هم اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: آماده سازی  بستر اجرایی شدن طرح جای تقدیر دارد و با توجه به تردد بالای پیش‌بینی شده به ایستگاه راه‌آهن از این محل نمایانگ، ضرورت اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح در این نقطه بوده که در طرح جامع ترافیک شهر اردبیل هم این طرح جای داده شده است.

این نماینده مجلس در دوره دوازدهم با اذعان به اینکه از هیچ برنامه‌ای در جهت بسترسازی قانونی برای افزایش درآمدهای شهرداری‌ها دریغ نکرده‌ایم و قانونی تصویب کردیم که سهم شهرداری‌ها را از محل ارزش افزوده از ۳۳ درصد به بیش از ۵۰ درصد افزایش داده و اثر ماندگار و کار زیربنایی و تضمینی برای افزایش درآمد پایدار مدیریت شهری کشور شد، تأکید کرد: بحث توزیع کشوری مالیات بر ارزش افزوده را نیز پیگیر هستیم تا همه مناطق کشور از این فرصت برای توسعه متوازن بهره‌مند شوند./

پایان پیام

  • کد خبر : 383461
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار