خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/29 - 15:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سرگزی مطرح کرد:

تخصیص اعتبار به پروژه اضطراری تامین آب سیستان

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: اعتباری بالغ بر 1500 میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه اظطراری تامین آب سیستان اختصاص یافت و امیدواریم این اعتبار تخصیص یافته تا چند روز آینده پرداخت شود.

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: با پیگیری های انجام شده اعتباری بالغ بر 360 میلیارد تومان برای بازسازی و بهسازی بافت فرسوده و حاشیه شهر زابل در نظر گرفته شده است.



نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: در روزهای  اخیر جلسه ای به همراه استاندار با وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی داشتیم که در این نشست موارد مختلفی همچون کاهش سهم اخذ مالیات از منطقه سیستان، راه اندازی ایکس ری، فعال شدن منطقه آزاد سیستان و ... مطرح شد و مقرر شده است پس از بررسی های لازم اقدامات لازم در این رابطه انجام گیرد.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: همچنین با تلاش های انجام شده اعتباری بالغ بر 1500 میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه اضطراری تامین آب سیستان اختصاص یافت و امیدواریم این اعتبار تخصیص یافته تا چند روز آینده پرداخت شود.



سرگزی اظهار کرد: دیدار و گفت و گویی هم با رئیس بنیاد مسکن کشور داشتم که در این دیدار پیرامون اختصاص اعتبار و قیر از منابع ملی برای محلات حاشیه شهر زابل و زهک و همچنین اجرای طرح هادی روستاهای هادی مباحثی مطرح شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 371843
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار