خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/12/03 - 08:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محبی نجم آبادی در دیدار با مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور:

تثبیت روستاییان در روستا و زمینه سازی مهاجرت معکوس از کلانشهرها و شهرهای بزرگ به روستاها صورت گیرد

نماینده مردم سبزوار،جغتای،جوین،خوشاب و داورزن در مجلس در دیدار با مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور بر لزوم تثبیت روستاییان در روستا و همچنین زمینه سازی مهاجرت معکوس از کلانشهرها و شهرهای بزرگ به روستاها تاکید کرد.

 بهروز محبی نجم‌آبادی نماینده مردم سبزوار،جغتای،جوین،خوشاب و داورزن و دبیرمجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص دیدار با مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: در این دیدار به لزوم تثبیت روستاییان در روستا و همچنین زمینه سازی مهاجرت معکوس از کلانشهرها و شهرهای بزرگ به روستاها تاکید کرد.



وی افزود: با عنایت خداوند متعال اقدامات خوبی در ۴۳ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای ایجاد زیرساخت ها در روستاهای کشور انجام شده است لیکن ایجاد درآمد پایدار و بیمه برای روستاییان از مواردی است که باید به آن‌ توجه شود.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم تقویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر را در راستای حل این مسئله مهم دانست و بیان کرد: کارکردهای این صندوق برای بسیاری از مردم و حتی مسئولین جا نیفتاده است و این مهم باید هر چه سریع تر صورت گیرد .



محبی نجم آبادی همچنین حاشیه نشینی را یکی از از مشکلات مهم کشور در حوزه مسائل اجتماعی دانست و گفت: در صورتی که با ایجاد بیمه های روستاییان و عشایر و کشاورزان دلگرمی لازم را ایجاد کنیم این حاشیه نشینی ها کمتر خواهد شد و حتی روند معکوس پیدا خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 337511
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار