خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/18 - 18:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
پیرزاده در تشریح نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان با ریاست قوه قضائیه:

تاکید مجمع نمایندگان بر حل مشکل کشاورزان و رفع آلودگی هوای استان اصفهان

مدیرکل دفتر مجلس و نمایندگان قوه قضائیه گفت: موضوعات مختلفی در نشست با ریاست قوه قضائیه مطرح شد که بیشتر مربوط به آلودگی هوا، مسائل محیط زیستی، چاه های کشاورزی، هوشمندسازی برداشت آب از منابع زیرزمینی و ...  بوده است و مقرر شد با هماهنگی لازم  بین وزارت نیرو و قوه قضائیه مشکل کشاورزان استان برطرف شود.

محمد حسن پیرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست مجمع نمایندگان اصفهان با ریاست قوه قضائیه گفت: مجمع نمایندگان هر استان با ریاست قوه قضائیه جلسات مشترکی را برگزار می‌کنند و در این جلسات نیز مسائل مختلفی اعم از موضوعات ملی، استانی و شهرستانی مطرح می شود و در حقیقت نمایندگان مطالبات خود را به صورت مجزا طرح می کنند تا اگر جایی لازم باشد ریاست قوه قضائیه برای حل مشکلات مردم ورود داشته باشند. 



وی افزود: از مواردی که در این نشست‌ها مطرح می‌شود می‌توان به پرونده های کثیرالشاکی، معضلات استانی، موضوعات زیست محیطی، اراضی، آب، تغییرکاربری، کارخانجات، آلودگی هوا و ... اشاره کرد تا با پشتیبانی های قوه قضائیه برطرف شوند. 



 مدیرکل دفتر مجلس و نمایندگان قوه قضائیه عنوان کرد: در جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان که نخستین نشست خود را با ریاست قوه قضائیه برگزار کرده اند نیز مسائل و مشکلات استان و شهرستان های حوزه انتخابیه نمایندگان مطرح شد و بنا شده است تا قوه قضائیه در راستای حل مشکلات مردم اقداماتی را در همین راستا انجام دهد.



پیرزاده گفت: موضوعات مختلفی در این نشست مطرح شد که بیش تر مربوط به آلودگی هوا، مسائل محیط زیستی، چاه های کشاورزی، هوشمندسازی برداشت آب از منابع زیرزمینی و ...  بوده است و مقرر شد با هماهنگی لازم  بین وزارت نیرو و قوه قضائیه مشکل کشاورزان استان برطرف شود./



پایان پیام 

  • کد خبر : 372749
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار