خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/20 - 12:15
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
کرمی مطرح کرد:

تاکید بر حل مشکل گوجه کاران دشتی و تنگستان در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس گفت: برای حذف یا تعویق اخذ عوارض وزارتی بر صادرات محصول گوجه فرنگی نیز جلسه وزیر جهاد داشتم که در این جلسه بر حل این مشکل تاکید شد چرا که سبب نارضایتی گوجه کاران منطقه شده است که وزیر جهاد نیز قول مساعد دادند و امیدوار هستم این موضوع در اسرع وقت انجام شود.

غلامحسین کرمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده مشکل گازرسانی به عشایر دشت پلنگ برطرف شد که این اتفاق در طول این سالیان اخیر انجام نشده بود اما به همت دولت سیزدهم رقم خورده است.



وی افزود: همچنین اعتبار لازم برای عملیات اجرای جاده دشت پلنگ به فراشبند در بودجه سال آینده پیگیری می شود و تلاش خواهیم کرد اینکه مطالعات این پروژه تا سال آینده اجرا و تکمیل شود.



نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس گفت: برای حذف یا تعویق اخذ عوارض وزارتی بر صادرات محصول گوجه فرنگی نیز جلسه وزیر جهاد داشتم که در این جلسه بر حل این مشکل تاکید شد چرا که سبب نارضایتی گوجه کاران منطقه شده است که وزیر جهاد نیز قول مساعد دادند و امیدوار هستم این موضوع در اسرع وقت انجام شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 374422
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار