خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/27 - 14:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
آذری مطرح کرد:

تاکید بر حل مشکل کشاورزان قوچان و فاروج در نشست با وزیر جهاد کشاورزی

نماینده مردم قوچان در مجلس گفت: در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی بر حل مشکل کشاورزان قوچان و فاروج تاکید شد.

علی آذری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: پیگیری هایی برای رفع مشکل آب روستاهای قوچان و فاروج تلاش هایی انجام پذیرفت که خدا را شکر با همت وزارت نیرو چندین روستا حوزه انتخابیه در قالب طرح جهاد آبرسانی قرار گرفتند و در حال حاضر نیز عملیات اجرایی آنها شروع شده که در آینده ای نزدیک به اتمام می رسند.



وی افزود: دیدار و گفت و گویی با رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاونین وی داشتم که در این دیدار پیرامون اختصاص بودجه برای تکمیل پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه بحث و تبادل نظر شد تا اقدامات لازم انجام شود و در همین رابطه نیز قول مساعد داده شده است تا اقدامات لازم در این رابطه انجام گیرد.



نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس گفت: برای حل مشکل کشاورزان حوزه انتخابیه از جمله اعطای تسهیلات، اختصاص نهاده های دامی و ... دیدار و گفت و گوهایی با وزیر جهاد و معاونین وی برگزار شد که در این دیدارها بر رفع این موضوعات تاکید شد و همچنین مقرر شد پس از بررسی های بعمل آمده اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.



آذری عنوان کرد: برای آسفالت راه های روستایی نیز جلسه ای با رئیس بنیاد مسکن داشتم که مقرر شد برای آسفالت راه های روستایی نهایت مساعدت را داشته باشند و برای ساخت مسکن روستایی هم صحبت هایی مطرح شد که در این رابطه نیز قول مساعد دادند و امیدواریم همه این موضوعات مطرح شده در اسرع وقت انجام شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 373191
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار