خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/01 - 11:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
متینیان در تشریح نشست با مدیرعامل آبفا کشور:

تاکید بر حل مشکل آبرسانی به روستاهای رامهرمز و رامشیر/ پیگیری جهت پرداخت حقوق معوقه کارکنان آبفا حوزه انتخابیه

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: در شهرستان های رامهرمز و رامشیر صدها کیلومتر لوله آب فرسوده وجود دارد که انتظار می رود مدیران ارشد شرکت آب و فاضلاب کشور از روند تعویض آنها بازدید به عمل آورند و نسبت به تسریع در این پروژه ها اقدامات فوری و جهادی انجام پذیرد.

ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  به تشریح دیدار خود با ریاست آبفای کشور گفت: از ابتدای دوره نمایندگی طبق وظیفه نظارتی خود به مدیران توصیه نمودیم که به جای کارهای ظاهری و زودبازده به کارهای اساسی و زیربنایی توجه نمایند و این تفکر را با جدیت تمام دنبال نمودیم.



وی با قدر دانی از پرسنل آبفا در حوزه انتخابیه افزود: حق این عزیزان در برخی مواقع به خوبی ادا نشده است و می‌بایست توجه بیشتری به معیشت و رفاه این قشر صبور و پای کار داشت.



متینیان با مستهلک دانستن ماشین آلات آبفای دو شهرستان و مشکلات تلنبار شده آبفای روستایی و شهری بعد از ادغام، بر تجهیز ادارات به ماشین آلات جدید و تعمیر ماشین آلات قدیم تاکیدکرد.



عضو کمیسیون انرژی در مجلس گفت؛ در حوزه انتخابیه‌ام صدها کیلومتر لوله آب فرسوده وجود دارد که انتظار می رود مدیران ارشد شرکت آب و فاضلاب کشور از روند تعویض آنها بازدید به عمل آورند و نسبت به تسریع در این پروژه ها اقدامات فوری و جهادی انجام پذیرد.



 نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس با اشاره به افتتاح فاز اول آب شرب رامهرمز بر تکمیل هرچه سریعتر رینگ آبی شهرستان از تاسیسات بنه آخوند تا میدان خلیج فار تاکید نمود.



وی عنوان کرد: از موارد مهمی که در این نشست مطرح شد می توان به تامین اعتبار جهت پرداخت حقوق معوقه پرسنل شریف آب و فاضلاب رامهرمز و رامشیر، تامین اعتبار جهت نوسازی ماشین آلات آبفای رامهرمز و رامشیر، تامین اعتبار بازسازی فاز دوم تاسیسات مشراگه،  تامین اعتبارخط مسیر رامشیر به امیدیه که آبرسانی روستاهای متعدد، تامین اعتبار تاسیسات بلاد مطلب شامل مخزن و خط انتقال،  تامین اعتبار اجرای خط انتقال آبرسانی به روستاهای حومه غربی رامهرمز تکمیل پروژه آبرسانی به رامهرمز و تامین اعتبار جهت تامین لوله های ۴ و ۸ اینچ مورد نیاز جهت آبرسانی با کیفیت به روستاها از جمله شهرک شهید رایگانی اشاره کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 371971
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار