خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/20 - 15:21
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
لطفی در تشریح نشست با وزیر کار مطرح کرد؛

تاکید بر تکمیل و راه اندازی گاوداری درگزین؛ تعیین تکلیف کارخانه کاغذ سازی از آهک شهرک صنعتی رزن

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: از مهم ترین موضوعات مطرح شده در دیدار با وزیر کار تکمیل و راه اندازی گاوداری درگزین و تعیین تکلیف کارخانه کاغذ سازی از آهک شهرک صنعتی رزن بوده است.

حسن لطفی در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به دیدار خود با وزیر کار اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با وزیر کار داشتم که در این دیدار پیرامون حل مشکلات مربوطه در حوزه انتخابیه تبادل نظر شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.



وی افزود: از مهم ترین مواردی که در این نشست مطرح شده است می توان به تجهیز و راه اندازی خانه امید بازنشستگان کشوری شهرستان رزن، تعیین تکلیف کارخانه کاغذ سازی از آهک شهرک صنعتی رزن که چند سالی نیمه کاره رها شده است.



نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس بیان کرد: از دیگر موضوعاتی که در این نشست مطرح شد؛ تکمیل و راه اندازی گاوداری شستای تامین اجتماعی در شهرستان درگزین بوده است همچنین مقرر شده در آینده ای نزدیک وزیر کار سفری به شهرستان های درگزین و رزن داشته باشند.



این نماینده مردم عنوان کرد: در این نشست وزیر  تعاون ،کار ورفاه اجتماعی دستورات لازم در خصوص درخواست های مطروحه را صادر کردند تا اقدامات لازم انجام شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 372924
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار