خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/24 - 10:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
درخشان خبر داد:

تامین اعتبارات لازم برای رفع تنش‌های آبی سیستان و بلوچستان در بودجه 1402

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس، از اصلاح بند (ی) تبصره 5 لایحه بودجه 1402 در جهت تامین اعتبارات لازم برای رفع تنش‌های آبی در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات پیشنهاد خود در کمیسیون تلفیق بودجه برای رفع معضل تنش‌های آبی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: با عنایت به کمبود زیرساخت‌های تامین آب در استان سیستان و بلوچستان و با توجه به وجود منابع آبی فراوان دریای عمان و سواحل مکران جهت رفع تنش‌های آبی این استان پیشنهاد اصلاح بند (ی) تبصره 5 لایحه بودجه 1402 ارائه شد.



نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس، ادامه داد: این بند بر احداث و تکمیل طرح‌های نیمه تمام مهار و تامین آب کشور با اولویت طرح‌های تامین آب سیستان و بلوچستان و طرح‌های زودبازده مهار آب‌های سطحی اشاره دارد.



عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس، یادآور شد: این پیشنهاد در کمیسیون تلفیق بودجه 1402 مطرح شده و در نهایت با اکثریت آراء اعضای این کمیسیون به تصویب رسید.



عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اعتبارات تخصیص یافته به این بند 300 هزار میلیارد ریال است و قطعا تحقق آن نقش مهمی در رفع معضل تنش‌های آبی در استان سیستان و بلوچستان خواهد داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 357085
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار