خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/27 - 10:06
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
حسینی خبر داد:

بیمارستان میلاد اهواز از هیات امنایی به ملکی سازمان تامین اجتماعی تغییر یافت

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده از طریق کمیسیون اجتماعی مجلس  و با هدف ارتقا سطح خدمات رسانی به مردم شریف خوزستان، بیمارستان میلاد اهواز(امیرکبیر) در لیست تغییرات ساختار مدیریتی از هیات امنایی به ملکی سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است.

سید کریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: با پیگیری های انجام شده از طریق کمیسیون اجتماعی مجلس  و با هدف ارتقا سطح خدمات رسانی به مردم شریف خوزستان، بیمارستان میلاد اهواز(امیرکبیر) در لیست تغییرات ساختار مدیریتی از هیات امنایی به ملکی سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است.



وی افزود: از این پس کلیه خدمات درمانی، تشخیصی، دارویی، جراحی و سایر خدمات این بیمارستان با دفترچه تامین اجتماعی به صورت کاملا رایگان است و امیدواریم این اتفاق برای استان مطلوب باشد و در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان به صورت بسیار مطلوبی عمل کنند.



نماینده مردم اهواز در مجلس بیان کرد: برای رفع مشکلات بهداشت و درمان مراکز درمانی حوزه انتخابیه تلاش های مستمری صورت گرفته است و توانستیم با جلساتی که با مسئولان وزارت بهداشت داشتیم اقداماتی نظیر تامین اعتبار، تجهیز امکانات بیمارستانی و ... را برای مراکز درمانی انجام دهیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 373155
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم