خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/03/02 - 21:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
درخشان:

بیست و یکمین بخش حوزه انتخابیه ایرانشهر بزودی ایجاد خواهد شد

نماینده مردم ایرانشهر، دلگان، بمپور، فنوج، سرباز، راسک و بخش های بنت، لاشار، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی گفت: بیست و یکمین بخش حوزه انتخابیه ایرانشهر بزودی ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر، دلگان، بمپور، فنوج، سرباز، راسک و بخش های بنت، لاشار، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی گفت: بیست و یکمین بخش حوزه انتخابیه ایرانشهر به زودی ایجاد خواهد شد.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: پرونده دهستان  ابتر از بخش مرکزی ایرانشهر برای ارتقا به بخش با پایان مراحل اداری از وزارت کشور جهت تصویب نهایی به دفتر هئیت دولت ارسال شد.



وی افزود: از همان روزهای آغازین شروع بکار مجلس فعلی با توجه به محرومیت و پراکندگی حوزه انتخابیه پیگیر انجام چند ارتقا بوده ام.



درخشان بیان کرد: هم اکنون پرونده ارتقا بخش لاشار به شهرستان و دهستان ابتر به بخش در دفتر هئیت دولت در نوبت تصویب نهایی می باشند.



وی ادامه داد: مراحل اولیه ارتقا بخش های بنت و بزمان به شهرستان با مساعدت و همراهی مسولان استانی در حال انجام است.



عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس خاطرنشان کرد: حوزه انتخابیه ایرانشهر با بیش از 58هزار کیلومتر مربع بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است که با شهرستان بشاگرد هرمزگان و قلعه گنج و رودبار جنوب و بم در استان کرمان و همچنین بلوچستان پاکستان هم مرز می باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 319820
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار