خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/06 - 14:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
کاظمی:

بهسازی جاده خرم‌آباد-معمولان-پلدختر مطالبه جدی مردم این منطقه از وزیر جدید راه است/ضرورت تخصیص اعتبارات لازم برای آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن خرم‌آباد-پلدختر

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس، از وزیر جدید راه و شهرسازی خواست تا نسبت به بهسازی جاده خرم‌آباد-معمولان-پلدختر و تخصیص اعتبارات لازم برای آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن خرم‌آباد-پلدختر ورود کند.

سیدحمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،    با اشاره به مهمترین مشکل این منطقه که مردم حوزه انتخابیه‌اش انتظار دارند وزیر راه و شهرسازی پیگیری آن را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد، گفت: متاسفانه وقوع سیل در سال 98 باعث تخریب جاده‌های بین شهری و روستایی و پل‌های این منطقه شد و خسارات سنگینی را به مردم وارد ساخت و تاکنون نیز نسبت به بهسازی آنها اقدام جدی صورت نگرفته است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بهسازی جاده خرم‌آباد-معمولان-پلدختر که راه ارتباطی و پشتیبانی این منطقه با استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه است به دلیل عدم تخصیص اعتبارات تعطیل شده است و راه‌اندازی این پروژه از مطالبات جدی مردم این منطقه است.

وی تصریح کرد: راه‌های این منطقه به دلیل ناایمنی به قتلگاه تبدیل شده است و متاسفانه شاهد تصادفات مکرر در آنها هستیم که باعث شده است که تعداد زیادی از همشهریانمان جان خود را از دست بدهند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: پروژه راه‌آهن این منطقه نیز که توسط وزیر راه و شهرسازی اسبق کلنگ‌زنی شده بود همچنان بلاتکلیف باقیمانده است و نیاز است عملیات اجرایی آن آغاز شود.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون انتظارداریم خانم صادق هرچه سریعتر به ایمن‌سازی جاده‌ها و آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن این منطقه ورود پیدا کرده و اعتبارات لازم را به این بخش تخصیص دهند./

پایان پیام

  • کد خبر : 382842
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار