خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/16 - 15:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین زاده:

بهسازی، تکمیل و ساخت ۳ جاده در «خنج» به پایان رسید/ ساخت و ترمیم ۱۴۲ کیلومتر راه در دست اجرا است

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی از ساخت و ترمیم ۱۴۲ کیلومتر راه در دست اجرا و بهسازی، تکمیل و ساخت ۳ جاده در «خنج» خبر داد.

حسین حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت با اشاره به انجام پروژه‌های راه در استان، عنوان کرد: قطعه دوم راه روستایی باغان – کورده به طول ۷ کیلومتر بهسازی و راه فرعی دیگ‌اشکن (خنج – کاریان) به طول ۵ کیلومتر تکمیل شد.



نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز اضافه کرد: همچنین روکش آسفالت خنج - محمله به طول ۴۵ کیلومتر با پیشرفت ۲۵ درصدی، بهسازی راه روستایی باغان – کورده به طول ۸۰ کیلومتر با پیشرفت ۲۰ درصدی و احداث راه روستایی ارد – مز به طول ۱۷ کیلومتر با پیشرفت ۴۰ درصدی در حال اجراست.



وی اضافه کرد: راه روستایی شنایز غربی نیز به طول یک کیلومتر ساخته شد. این طرح‌ها با حمایت‌ها و پیگیری‌های انجام شده و با تلاش‌های مسئولان اداره کل راه و شهرسازی لارستان و شهرستان خنج اجرا شده و در حال اجراست.



حسین زاده افزود: از سال ۹۹ تا ۱۴۰۱، سه هزار و ۱۵۴ ابنیه فنی در شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم تعمیر شده است که تعداد زیادی از آن‌ها در شهرستان خنج بوده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 362878
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار