خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/05 - 10:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
خانی در دیدار مردمی مسئولان استان سمنان با مردم بخش بسطام خبر داد:

بهره برداری از پروژه گازرسانی به آستان مقدس امامزاده سراوین قطری روستای ابر شاهرود

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس در دیدار مردمی مسئولان استان سمنان با مردم بخش بسطام گفت: امروز شاهد بهره برداری از پروژه گازرسانی به آستان مقدس امامزاده سراوین قطری روستای ابر شاهرود هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی‌اصغر خانی نماینده مردم شاهرود و میامی و عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی در دیدار مردمی مسئولان استان سمنان با مردم بخش بسطام و در مسجد روستای ابر، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این روستا گفت: پس از سفر جمعی از نمایندگان مجلس به شهرستان شاهرود و پیگیری‌های صورت گرفته، پنج میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به قطری تصویب شد.



وی افزود: امروز شاهد بهره برداری از پروژه گازرسانی به آستان مقدس امامزاده سراوین قطری روستای ابر شاهرود هستیم.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه با تلاش و مسئولان اقدامات خوبی در منطقه در حال انجام است،بیان کرد: این مهم است که امروز یکی از مطالبات مردم روستای ابر و کسانی که به این امامزاده ارادت قلبی دارند، محقق شد.



نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه پیگیری مطالبات مردم روستای ابر که توسط دهیار بیان شد پیگیری و رسیدگی خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما به عنوان خادمین مردم از به سرانجام رسیدن اقدامات و پروژه‌ها در راستای خدمت به مردم و رضایتمندی آنها، بسیار خرسندیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 360563
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار