خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/24 - 10:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
اعظمی خبر داد:

برگزاری همایش بین‌المللی آیدکس ۲۰۲۴ در استان کرمان

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس، از برگزاری همایش بین‌المللی آیدکس ۲۰۲۴ در استان کرمان با حضور سفرای بیش از 10 کشور اعم از کره جنوبی، استرالیا، چین و کشورهای اتحادیه اوراسیا، هند، پاکستان و مدیران ارشد کشوری خبر داد.

ذبیح الله اعظمی ساردوئی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات نحوه برگزاری همایش بین‌المللی آیدکس ۲۰۲۴ در استان کرمان، گفت: اتاق بازرگانی کرمان با همکاری آقای حسن‌پور نماینده کنونی سیرجان و منتخب استان کرمان برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یک رویداد بسیار خوبی را تعریف کرده است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همایش بین‌المللی آیدکس ۲۰۲۴ به مدت چهار روز از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه با ۲۲ پنل تخصصی در کرمان برگزار می‌شود و با هماهنگی وزارت امور خارجه، سفرای بیش از 10 کشور اعم از کره جنوبی، استرالیا، چین و کشورهای اتحادیه اوراسیا، هند، پاکستان و مدیران ارشد کشوری برای شرکت در این همایش دعوت شده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: این همایش ۱۵۰ سخنران دارد که تعدادی از آنها متخصصان و سرمایه‌گذاران خارجی هستند، همچنین در این مراسم با توجه به ظرفیت‌های منطقه هم سفرا و هم رایزنان اقتصادی مذاکراتی خواهند داشت و قراردادهایی نیز منعقد خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بی‌تردید برگزاری همایش بین‌المللی آیدکس ۲۰۲۴ گامی بلند در جهت توسعه حوزه اقتصادی استان کرمان و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به این استان خواهد بود./

پایان پیام

  • کد خبر : 378325
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار