خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/13 - 10:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بدری در نشست با نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

برنامه هفتم توسعه اعتبارات ویژه‌ای را برای هلال احمر مصوب می‌کند

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: تلاش می‌کنیم تا در تدوین برنامه هفتم توسعه اعتبارات خوبی به جمعیت هلال احمر اختصاص داده شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، صدیف بدری در دیدار نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل نقش نیروی انسانی متخصص در این جمعیت را پررنگ از بالاترین تجهیزات امدادی دانست و اظهار کرد: زمانی تجهیزات کاربرد درستی می‌توانند، داشته باشند که نیروی انسانی متخصص پای کار باشد و این نیروها هستند که بیشتر از هر چیزی نیازمند حمایت و توجه است.



وی افزود: تمام تلاش خود را در کمیسیون عمران و در صورت نیاز در کمیسیون‌های دیگر به کار خواهم برد تا در تدوین برنامه هفتم توسعه اعتبارات خوبی به این جمعیت اختصاص داده شود به طوری که در سال‌های اخیر به ویژه در بودجه سال ۱۴۰۲ رقم خوبی برای این جمعیت در نظر گرفته شده که امیدواریم دولت در تخصیص آن کوتاهی نکند.



نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: جمعیت هلال احمر جز سازمان‌های درآمد هزینه‌ای است و انتظار می‌رود در بحث جذب و استخدام امدادگران با گره خاصی مواجه نشود.



بدری افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوب و دلسوزانه‌ای با تلاش‌های مدیر عامل هلال احمر کشور برای جذب امدادگران و تلاش برای جذب اعتبارات و تجهیزات امدادی انجام شده که جای تقدیر دارد.



نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قانون مدیریت بحران کشور نیازمند اصلاح است، اضافه کرد: در بحث مدیریت بحران با خلأهایی مواجه هستیم به طوری که مدیریت بحران و واحد بحران مناسبی در کشور وجود ندارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 364437
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار