خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/24 - 09:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
زارعی کیاپی:

برای بهره‌وری و افزایش تولید برنج باید راهکار جدی داشته باشیم

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس گفت: در بحث برنج مشکلات عمده‌ای داریم که برای بهره‌وری و افزایش تولید برنج باید راهکار جدی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛  منصورعلی زارعی کیاپی نماینده مردم ساری و میاندورود و عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی با اظهار این که مردم به دنبال بهره‌وری رفتند و اقدام به کشت ارقام پرمحصول برنج کردند اما خرید انجام نشد، گفت: سیاست‌گذاری درستی در این بخش انجام نشد چرا که در کنار تولید این محصول، یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن برنج پرمحصول وارداتی نیز داشتیم.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به اینکه برنج وارداتی از برنج تولیدکننده ارزان‌تر است و گلایه کشاورزان بجاست، افزود: در بحث برنج مشکلات عمده‌ای داریم که برای بهره‌وری و افزایش تولید برنج باید راهکار جدی داشته باشیم.



وی با اشاره به چهاردهمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان در سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: گزارش اقدامات قرارگاه امنیت غذایی باید به مردم اطلاع رسانی شود تا مردم در جریان فعالیت‌ها قرار گیرند.



نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه ما به بحث برنج و مرکبات ویژه است، گفت: زمانیکه باید خرید پرتقال از باغداران با قیمت مناسب انجام می‌شد، اما این اتفاق رخ نداد و باغداران با قیمت اندک محصول خودشان را به فروش رساندند./



پایان پیام

  • کد خبر : 361644
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار