خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/01/31 - 10:12
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
رحیمی:

بانه دارای مدارس سمپاد شد

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس گفت: مجوز فعالیت مدارس استعداد های درخشان متوسطه اول و دوم دختران و پسران از وزارت آموزش وپرورش برای بانه اخذ و از مهرماه ۱۴۰۱پس از قبولی در آزمون ورودی ،دانش آموز می پذیرد.

بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و‌بانه و عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه بانه نیز دارای مدارس سمپاد شد، گفت: بدنبال درخواست های مکرر اولیاء و وجود دانش آموزان مستعد و علاقمند به تحصیل که تا کنون امکان تحصیل در مدارس تیز هوشان را نداشتند ، پیگیری های لازم جهت اخذ مجوز فعالیت مدارس استعداد های درخشان متوسطه اول و دوم دختران و پسران را از وزارت آموزش وپرورش صورت گرفت.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: خوشبختانه مجوز فعالیت مدارس استعداد های درخشان متوسطه اول و دوم دختران و پسران  از وزارت آموزش وپرورش برای بانه اخذ و از مهرماه ۱۴۰۱پس از قبولی در آزمون ورودی ،دانش آموز می پذیرد.



وی افزود: جا دارد از تلاش و همکاری مدیریت آموزش و پرورش بانه نیز در راستای تمهید مقدمات و اختصاص فضای آموزشی تقدیر شود و امیدوارم با گسترش و ساخت فضاهای اموزشی امکان مستقل شدن این مدارس در آینده فراهم شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 340546
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار