خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/16 - 14:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
در جریان بازدید و رسیدگی به مشکلات مناطق روستایی صورت گرفت:

بازدید جلال زاده از روستای یورقون آباد ارومیه / رفع مشکل تعویض دفترچه‌های کشاورزان

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید و رسیدگی به مشکلات مناطق روستایی از روستای یورقون آباد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، وحید جلال زاده  در ادامه بازدیدها و رسیدگی به مشکلات مناطق روستایی از روستای یورقون آباد بازدید کرد.



بر اساس این گزارش بازنگری طرح هادی روستا طی سالجاری و کمک به اجرای این طرح و نیز کمک به اجرای کانال آب داخل روستا و تعویض تمامی کابل‌های برق و تیرهای چوبی و فرسوده روستا طی سالجاری با مشارکت دهیاری و اداره برق شهرستان ارومیه از جمله اقدامات انجام شده در این روستا بوده تا با انجام آن مشکل افت ولتاژ برق این منطقه مرتفع شود.



همچنین رفع مشکل تعویض دفترچه‌های کشاورزی برای بهره مندی از "مرکز خدمات کشاورزی" و امکان دریافت کود شیمیایی بر اساس دفترچه جدید و انجام ممیزی اراضی و منابع ملی منطقه، توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ارومیه برای بهره برداری از این زمین ها جهت تغذیه دام از جمله اقداماتی بود که در جریان این بازدید میدانی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.



گفتنی است، در جریان این بازدید روسای برخی از دستگاه های اجرایی شهرستان ارومیه نیز نماینده مردم ارومیه در مجلس را همراهی کردند.



پایان پیام

  • کد خبر : 364532
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار