خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/27 - 10:45
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
لطفی مطرح کرد:

بازدید از پروژه های راهسازی رزن و درگزین؛ اختصاص اعتبار برای تسریع در تکمیل این پروژه ها

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده اعتباری برای تسریع در تکمیل پروژه های راهسازی رزن و درگزین اختصاص داده شده است.

حسن لطفی در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: اخیرا به همراه مدیر کل راهداری استان از محورهای موصلاتی شهرستان های رزن و درگزین بازدیدی داشتیم تا اینکه از نزدیک در جریان آخرین وضعیت احداث راه های حوزه انتخابیه قرار گرفته باشیم و پس از آن نیز اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.



وی افزود: پس از بازدید از مسیرهای مختلف حوزه انتخابیه مقرر شد روکش آسفالت به طول 15 کیلومتر در شهرستان رزن با اعتبار تعیین شده انجام گیرد؛ همچنین تعیین تکلیف و اجرای روکش آسفالت محور غینرجه به چهاربلاغ به طول 7 کیلومتر که 2 سال قبل تامین اعتبار شده بود در دستور کار قرار گیرد.



نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس بیان کرد: از دیگر مواردی که مقرر شد صورت پذیرد راه اندازی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان درگزین است از مصوبات دیگر نیز می توان به آسفالت مسیر بلوار ورودی شهره قروه- درگزین و اصلاح نقاط حادثه خیز مسیر کارخانه سیمان هگمتان اشاره کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 373163
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار