خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/12 - 14:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فیروزی مطرح کرد:

بازدید از اولین مدرسه آموزش حفظ و تفسیر قرآن کریم در فسا

نماینده مردم فسا در مجلس، ضمن اشاره به بازدیدی که از اولین مدرسه آموزش حفظ و تفسیر قرآن کریم در حوزه انتخابیه خود داشته است تاکیدکرد که در این مدرسه در کنار تدریس سایر واحدهای درسی روزانه به مدت چهار ساعت به آموزش حفظ و تفسیر قرآن کریم می‌پردازند که کار مهمی است و نیاز به حمایت دارند.

حجت اله فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقداماتی که در سرکشی اخیر خود به حوزه انتخابیه انجام داده بود، گفت: هفته گذشته تسریع روند اجرای تعدادی پروژه نیمه تمام به ویژه در حوزه راه و آب این منطقه را از طریق مدیران کل مربوطه در سطح استان پیگیری کردیم، همچنین دیداری با مردم حوزه انتخابیه در بخش‌های مختلف داشتیم و مشکلاتشان را رصد کردیم.



نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این مدت تعدادی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی که با مشارکت بسیج سازندگی انجام شده بود اعم از بخشی از آسفالت معابر پیرامون شهر ششده، احداث خانه های روستایی برای محرومان و راه اندازی بخشی از خطوط انتقال آب روستایی را افتتاح کردیم. همچنین نشستی با معتمدین جهت بررسی مطالبات مردمی این منطقه داشتیم.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ما بازدیدی از یک مدرسه قرآنی که کار نوینی است و اولین سالی است که فعالیت خود را در این منطقه آغاز کرده است، داشتیم که در کنار تدریس سایر واحدهای درسی روزانه به مدت چهار ساعت به آموزش حفظ و تفسیر قرآن کریم و فهم معارف قرآنی می‌پردازند که کار مهمی است و نیاز به حمایت دارند ./



پایان پیام

  • کد خبر : 372417
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار