خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/24 - 09:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فاطمی:

بابل به‌دلیل سوءمدیریت با معضل عدم توسعه‌یافتگی مواجه شده است/ این شهر در گذشته مرکز ثقل اقتصاد و تجارت شمال کشور بود

نماینده مردم بابل در مجلس دوازدهم، با ابراز تاسف از وجود معضل عدم توسعه‌یافتگی در این شهر که آن را ناشی از بی‌تدبیری مدیران دانست یادآور شد: بابل که در گذشته مرکز ثقل اقتصاد و تجارت شمال کشور بود به دلیل عدم توجه به زیرساخت‌ها به یک شهر نیمه‌عقب‌افتاده تبدیل شده است.

احمد فاطمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن تایید اخباری مبنی بر عدم توسعه‌یافتگی شهر بابل که در گذشته منتشرشده بود، گفت: بابل در یک برهه از زمان مرکز ثقل اقتصاد و تجارت شمال کشور بود و تحت عنوان بارفروش، بازار پررونقی داشت اما متاسفانه به دلیل عدم توجه به زیرساخت‌های آن به یک شهر نیمه‌عقب‌افتاده تبدیل شده است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه از حیث جذب گردشگر نیز هیچ اقدام اساسی در این شهر انجام نشده است کمااینکه حتی یک هتل یا سالن برگزاری همایش در بابل وجود ندارد.

وی یادآور شد: تمام سرمایه‌گذاران فعال در این شهر به دلیل بی‌تدبیری‌هایی که در این منطقه وجود دارد در حال ترک این شهر هستند و تنها راه برون‌رفت از این وضعیت نیز تغییر نگاه مدیریتی موجود در بابل است ضمن‌اینکه باید امکانات و تسهیلات لازم را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهیم.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: ما در این شهر با کمبود زمین نیز مواجه هستیم بنابراین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بابل هم باید کمک کند و زمین‌های فاقد درخت را به مردم و بخش خصوصی واگذار کند تا برای ایجاد اشتغال یا ساخت اقامتگاه‌های تفریحی از آنها استفاده شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 380552
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار