خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/23 - 15:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
زارع در بازدید از سازمان ورزش شهرداری تهران:

ایجاد غرفه‌های ورزشی در بوستان‌ها زمینه تفریح خانواده در کنار یکدیگر را فراهم می‌آورد

نماینده مردم آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس در بازدید از سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: ایجاد غرفه‌های ورزشی در بوستان‌ها مردم را با فعالیت‌های ورزشی آشنا کرده و زمینه تفریح خانواده در کنار یکدیگر را فراهم می‌آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رحیم زارع  نماینده مردم آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه ارائه خدمات رایگان تفریحی ورزشی به مردم و مسافران نوروزی قابل تقدیر است، گفت: حضور مردم در بوستان‌ها و استفاده از خدماتی که در اختیارشان قرار گرفته، رضایتمندی مردم را فراهم و نشاط و شادابی را به شهر تزریق کرده است.



وی افزود: حوزه اثرگذاری تهران به عنوان پایتخت، بسیار زیاد است بنابراین بسیاری از اقدامات مفید و موثر این شهر در ایجاد نشاط اجتماعی، می‌تواند به عنوان الگویی در دیگر شهرهای کشورمان نیز به کار گرفته شود.



زارع بیان کرد: برای مثال، مسابقاتی که تحت عنوان قهرمان شهر در تهران برگزار شد، تجربه‌ای موفق بود که می‌تواند در دیگر نقاط تکرار و تمام کشور از دستاوردهای مثبت آن بهره‌مند شوند.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم تأکید کرد: ایجاد غرفه‌های ورزشی در بوستان‌ها که هم مردم را با فعالیت‌های ورزشی آشنا می‌کند و هم زمینه تفریح خانواده در کنار یکدیگر را فراهم می‌آورد، اقدامی ارزشمند است که نیاز به حمایت و استمرار دارد، چرا که در نهایت منجر به ایجاد انسجام خانوادگی و اجتماعی می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 359952
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار