خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/06 - 07:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عباسی:

اگر البرز و تهران بیابان‌زدایی نشوند، پایتخت تحت تاثیر شدید قرار می‌گیرد

رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس گفت: اگر البرز و تهران بیابان‌زدایی نشوند، پایتخت تحت تاثیر شدید قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا و رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور دیدار و گفتگو کرد.



وی در این دیدار با تشریح وضعیت جغرافیایی استان البرز خشکسالی و بروز پدیده بیابان زایی را دو معضل اصلی برای استان ذکر کرد و گفت: اگر با اقدامات اساسی با پدیده بیابان زایی مقابله نشود پایتخت کشور را نیز تحت تاثیر خودش قرار خواهد داد.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به وجود دو سد عظیم در استان البرز که تامین کننده آب شرب، تهران، قزوین و البرز است، اجرای طرح های آبخیزداری را راهکاری اساسی برای جلوگیری از فرسایش خاک، رسوب و کاهش خسارت سیل برشمرد و خواستار اجرای اقدامات آبخیزداری در بالادست این سدها شد.



نماینده مردم  کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در ادامه به مشکل آب شهرستان فردیس اشاره کرد و از معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها،مراتع و آبخیزداری کشور درخواست کرد که در این خصوص مساعدت و همفکری لازم در جهت رفع این مشکل را داشته باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 327876
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار