خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/14 - 16:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
جعفری بروجنی:

انقلاب اسلامی ایران همواره پرچم استکبارستیزی را در عالم برافراشته نگاه داشته است

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی،بمناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیامی را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ امیر قلی جعفری بروجنی نماینده مردم شهرستان بروجن و عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس شورای اسلامی، پیامی را بمناسبت سالروز 13 آبان و روز دانش آموز منتشر کرد.



 متن این پیام به شرح زیر است:

                                                                                 بسم الله الرحمن الرحیم



ولینْصرنّ اللّه منْ ینْصره ۗ إنّ اللّه لقویٌّ عزیزٌ

و خداوند کسانی را که یاری او کنند، یاری می‌کند؛ خداوند قوی و شکست ناپذیر است(سوره حج، آیه ۴۰).

در روزهای پر از تشویش و امیدی قرار داریم که زمینه‌ساز پیروزی جریان حق و شکست هیمنه استکبار جهانی است.



مردم مظلوم و مقتدر غزه برای رسیدن به حق مسلم شان تحت شدیدترین تهاجم‌های دشمنان انسانیت قرار گرفته‌اند.رژیم موقت صهیونیستی تحت راهبری شیطان بزرگ آمریکا و همراهی مستکبران عالم، با به خاک و خون کشیدن کودکان و مظلومان غزه، آخرین اقدامات وحشیانه اش را برای فرار از نابودی رقم می‌زند اما بدون شک آینده از آن فلسطین است.



انقلاب اسلامی ایران از ابتدای شکل‌گیری، مبارزه با استکبار جهانی را به عنوان یکی از مبانی اصیل اسلامی،سرلوحه قرار داده و در این مسیر همواره پرچم استکبارستیزی را در عالم برافراشته نگاه داشته و ۱۳ آبان یکی از مظاهر اساسی این اصل مهم است.



اینجانب با تاکید بر ویژه بودن شرایط ۱۳ آبان امسال و ضرورت دفاع مردمی و همه‌جانبه از آرمان فلسطین و فریاد بر سر مستکبران عالم، ضمن گرامی‌داشت این روز مهم، از عموم مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن برای شرکت پرشور و گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت به عمل آورده و پیروزی مردم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف را از خداوند متعال مسئلت دارم./



پایان پیام

  • کد خبر : 371000
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار