خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/23 - 11:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نظری مطرح کرد:

افزایش مهاجرت معکوس و خانه‌دار شدن روستائیان هدف اصلی پرداخت تسهیلات ساخت مسکن / ضرورت جلوگیری از انحراف در اهداف پرداخت تسهیلات

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: در حوزه پرداخت تسهیلات ساخت مسکن روستایی باید تلاش کنیم این مبالغ به دست مخاطب اصلی برای تحقق اهدافی نظیر خانه دار کردن افراد فاقد مسکن و افزایش مهاجرت معکوس به روستاها برسد.

علیرضا نظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با وضعیت ساخت مسکن روستایی با افزایش تسهیلات ساخت به 350 میلیون تومان گفت: افزایش نرخ تسهیلات ساخت مسکن روستایی گام مثبتی بوده و در روند ساخت مسکن نیز بسیار موثر است.



نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اشاره به اهمیت نظارت بر تخصیص تسهیلات مسکن عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که باید در حوزه پرداخت تسهیلات ساخت مسکن روستایی در نظر بگیریم، رسیدن این مبالغ به دست مخاطب اصلی و تحقق اهدافی نظیر، خانه دار شدن افراد فاقد مسکن و افزایش مهاجرت معکوس به روستاها است چرا که در صورت عدم توجه به این مهم، تسهیلات ساخت مسکن صرف ساخت خانه‌هایی می‌شود که اساسا برای سکونت دائمی نبوده و برای گذراندن تعطیلات و سکونت تفریحی افراد ساکن در شهر ها است.



سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی افزود: پیش از تعیین عدد وام های ساخت مسکن روستایی، باید به تخصیص دقیق آنها و جلوگیری از انحرافات احتمالی توجه کنیم.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: روند اصلاح و اجرای طرح هادی در شهرستان خمین به صورت کلی مطلوب بوده و مناطقی که نیازمند بازنگری هستند بر اساس اولویت با توجه به منابعی که استان اختصاص می‌دهد در دستور کار قرار می‌گیرند لذا روند اجرای این طرح در شهرستان خمین  مناسب است./



پایان پیام

  • کد خبر : 374522
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار