خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/30 - 10:13
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
سلیمی خبر داد

افتتاح چند پروژه عمرانی در محلات و دلیجان

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: در روزهای اخیر چندین طرح عمرانی در حوزه انتخابیه به بهره برداری رسید و در آینده ای نزدیک نیز شاهد افتتاح های دیگر خواهیم بود.

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده معبر شهید سلیمانی راوه با اعتبار 7 میلیارد ریال به متراژ 3 هزار متر مربع از اعتبارات دهیاری آسفالت شد همچنین پروژه سنگفرش شهید زین الدین نیز با اعتبار 14 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.



وی افزود: همچنین مرکز جامع سلامت روستایی راوه هم با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال که 18 میلیارد ریال آن از اعتبارات ملی و مابقی نیز از سوی خیرین تامین شده بود افتتاح گردید.



نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس عنوان کرد: از دیگر پروژه های انجام شده در روستاها می توان به جدول کشی، جابجایی تیرهای برق، اعطای زمین های دولتی برای مسکن اهالی، بازسازی جوی آب روستا و ... اشاره کرد.



این نماینده مردم در مجلس گفت: همچنین در روزهای اخیر دیدار و گفت و گو هایی با مسئولان محلی و استانی داشتم و در این دیدارها بر برطرف کردن مشکلات مردم حوزه انتخابیه تاکید شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 357244
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار