خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/24 - 14:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسینی خبر داد:

افتتاح درمانگاه شبانه روزی سیمرغ حصیرآباد اهواز

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده و مساعدت بخش خصوصی و همچنین حمایت های بانک توسعه تعاون درمانگاه شبانه روزی سیمرغ در حصیر آباد اهواز به بهره برداری رسید.

سید کریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با توجه به محرومیت و کم برخورداری منطقه حصیر آباد که از مناطق قدیمی اهواز است حدود  دوسال است که فعالان اجتماعی و فرهنگی منطقه پیگیر ایجاد درمانگاه شبانه روزی بودند و علیرغم تامین محل به سرانجام نرسید بود که به همت بخش خصوص  این درمانگاه مورد بهره‌برداری رسید.



وی افزود : درمانگاه سیمرغ با تجهیزات بسیار مجهز و حضور پزشکان عمومی،زنان،داخلی، قلب و حتی دندان پزشکی می تواند پاسخگوی جمعیت کثیری از مردم منطقه باشد که همین جا باید از مدیریت محترم بانک توسعه تعاون که در زمینه راه اندازی این مرکز درمانی کمک کردند تقدیر و تشکر نماییم.



نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: با توجه به شرایط منطقه مقرر گردید این مرکز درمانی به بیماران کم بضاعت و بی بضاعت نیز خدمات درمانی را ارائه بدهد.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همه تلاش خود را برای رفع محرومیت های این منطقه به کار خواهیم گرفت و در جهت ایجاد زیرساخت های مناسب در حوزه های مختلف اقدامات لازم صورت می گیرد و امیدوارم همه مسئولان نیز مساعدت لازم را داشته باشند تا مشکلات این منطقه برطرف شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 358977
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار