خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/14 - 15:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بسطامی:

استان ایلام نیازمند اجرای طرح بزرگ اشتغال زا است

نماینده مردم ایلام در مجلس با بیان اینکه شغل های خرد و خانگی کمک معیشت برای خانواده ها محسوب می شود، گفت: استان ایلام نیازمند اجرای طرح بزرگ اشتغال زا است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی اکبر بسطامی در جلسه کارگروه اشتغال استان ایلام اظهار کرد: باید تعریف درستی از شغل، اشتغال، خط فقر، بیکاری و...در کشور ارائه شود.



وی با اشاره به اینکه بسیاری از شغلی های خرد و خانگی به عنوان کمک معیشت محسوب می شود، افزود: باید به سمت ایجاد طرح های بزرگ و اشتغال پایدار حرکت کنیم.



نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح های بزرگ باعث امنیت شغلی در استان می شود، تصریح کرد: شرکت های بزرگ نفت و گاز قانون ماده ۴۷ یعنی استفاده از نیروهای بومی را رعایت کنند.



بسطامی تصریح کرد: اینکه شرکت های نفت و گازی در استان از کارگران غیربومی استفاده کنند، قابل قبول نیست، این شرکت ها باید به مسئولیت های اجتماعی خود عمل کنند.



وی گفت: مالیات شرکت های نفت و گاز با پیگیری خوب استاندار ایلام به سرانجام رسیده است.



نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه راه عبور از محرومیت ایلام، اشتغال پایدار و طرح های بزرگ صنعتی است، افزود: باید از ظرفیت های استان ایلام مثل کشاورزی، نفت و گاز به سمت طرح های پایدار حرکت کرد.



بسطامی خاطرنشان کرد: طرح های اشتغال استان ایلام به سمت طرح های دارای ارزش افزوده و بزرگ حرکت کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 370992
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار