خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/31 - 15:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
آذری مطرح کرد:

اخذ امکانات پزشکی برای بیمارستان های قوچان و فاروج/ قول مساعد برای تامین آب پایدار برخی از روستاهای حوزه انتخابیه

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس گفت: برای تامین آب پایدار برخی از روستاها هم صحبت شد که مقرر گردید قرارگاه سازندگی امام حسن و وزارن نیرو با همکاری یکدیگر مشکل آب این روستاها را برطرف کنند لذا انتظار می رود این اقدام در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

علی آذری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: با پیگیری های انجام شده مقرر شد اعتبار لازم برای تکمیل پروژه های راهسازی در نظر گرفته شود و این موضوع در نشست با وزیر راه تاکید لذا وی قول مساعد دادند که نهایت همکاری را در این رابطه داشته باشند. 

وی افزود: در دیدار با وزیر بهداشت هم صحبت هایی در راستای تامین امکانات پزشکی برای دو شهرستان انجام گرفت که وی قول مساعد دادند کمبودهای موجود را برطرف کنند اگرچه در این سه سال اخیر نیز کمک های شایانی به این شهرستان ها کردند لذا امیدواریم این حمایت ها در اسرع وقت انجام گیرد.

نماینده مردم علی آباد در مجلس عنوان کرد: برای تامین آب پایدار برخی از روستاها هم صحبت شد که مقرر گردید قرارگاه سازندگی امام حسن و وزارن نیرو با همکاری یکدیگر مشکل آب این روستاها را برطرف کنند لذا انتظار می رود این اقدام در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: برای ساخت مدارس و نوسازی فضاهای آموزشی حوزه انتخابیه دیدار و گفت و گوهایی با رئیس سازمان نوسازی داشتم که اعتباراتی برای حل مشکل این فضاها اختصاص داده شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 378761
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار