خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/18 - 14:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
میرمحمدی تشریح کرد:

اخذ اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های حوزه آب تفت و میبد/نشست با وزیر کشور پیرامون ساماندهی یا خروج اتباع غیرمجاز از میبد

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس، ضمن‌اشاره به پیگیری‌هایی که برای حوزه آب حوزه انتخابیه انجام داده است به تشریح نشست با وزیر کشور در خصوص درخواست برای ساماندهی یا خروج اتباع غیرمجاز از میبد پرداخت.

سیدجلیل میرمحمدی میبدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقداماتی که در سرکشی به حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: ما پیگیری‌هایی را برای تفت و میبد در حوزه آب انجام دادیم و موفق شدیم اعتباراتی را برای تکمیل پروژه‌های این دو شهرستان اخذ کنیم.



نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نشستی با وزیر محترم کشور در رابطه با ساماندهی اتباع در میبد با توجه به اتفاقاتی که اخیرا در این شهرستان افتاده بود، داشتیم، ضمن‌اینکه قبل از وقوع این حوادث نیز طی نشستی با وزیر کشور تذکرات لازم را هم نسبت به ساماندهی اتباع و هم اتخاذ تدابیری برای خروج اتباع غیرمجاز به بیرون از شهرستان داده بودیم، همچنین نسبت به ساماندهی مهمان شهری که الان موجود است و موارد دیگری از این دست از دو سال گذشته تذکر داده شده بود اما متاسفانه مورد توجه قرار نگرفت.



وی تصریح کرد: ما نشستی با ریاست محترم جمهور نیز داشتیم که در آن مشکل کمبود دارو و شیرخشک مورد بررسی قرار گرفت و در آن تاکید کردیم که متاسفانه برای رفع این مشکلات همدلی و همراهی لازم بین مجموعه‌هایی که در این حوزه تصمیم‌ساز وتصمیم‌گیر هستند، وجود ندارد که دود آن به چش مردم می رود.



میرمحمدی خاطرنشان کرد: آقای رییس جمهور در این نشست قول دادند که حتما نشستی با حضور معاون محترم اول رییس جمهور تشکیل شود و این وضعیت در سطح هم کشور، هم استان و هم حوزه انتخابیه ساماندهی شود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: پیگیری دستورات رییس محترم سازمان برنامه و بودجه که در سفر به حوزه انتخابیه صادر کرده بودند از دیگر اقداماتی بود که انجام شد و قول قطعی داده شد اعتبارات لازم هم برای مدارس خیرساز نیمه تمام وهم تکمیل گذرگاه‌ها و بزرگراه‌هایی که مدنظر بود، پرداخت شود .



عضو مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بازدید از روستاها و ملاقات عمومی با مردم حوزه انتخابیه هم از دیگر اقداماتی بود که انجام شد و بخشی از مسائل و مشکلات موردی مردم پیگیری شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 372724
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار