خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/27 - 18:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بدری خبر داد

اختصاص مبلغ ۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان برای عملیات اجرایی پردیس فرهنگی هنری اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس از اختصاص مبلغ ۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان برای عملیات اجرایی پردیس فرهنگی هنری اردبیل خبر داد.

صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره آغاز عملیات اجرایی پردیس فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل  گفت: این مجموعه قرار است در زمینی به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع در محل پارک وحدت با زیربنای مفید ۱۱۰۰ مترمربع به عنوان بزرگ‌ترین ساختمان کانون پرورش فکری کودکان استان اردبیل احداث شود.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: بایستی همزمان مسؤولان مرتبط، برنامه‌ریزی برای تملک زمین کناری پارک وحدت که کاربری عمومی نیز دارد؛ را به منظور جبران کاهش مساحت فضای سبز این پارک در اولویت کارهای خود قرار دهند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس دوازدهم ضمن قدردانی از مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان کشور و نایب رئیس مجلس، استاندار، شهردار و سایر دست‌اندرکاران مؤثر در عملیاتی شدن این پروژه، گفت: با پیگیری‌هایی که داشتیم مبلغ ۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای اجرای این مرکز به عنوان پردیس فرهنگی هنری تأمین شده است.

وی بیان کرد: همچنین اختصاص زمین مناسب برای احداث یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه در محدوده محله ایران‌آباد شهر اردبیل درخواست شده است./

پایان پیام

  • کد خبر : 380549
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار