خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/12 - 14:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بابایی کارنامی مطرح کرد:

اختصاص اعتبار جهت تسریع در تکمیل و ساخت مدارس ساری و میاندرود

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: برای تسریع در تکمیل پروژه های آموزشی نیز پس از پیگیری های انجام شده مقرر شده است تا اعتباراتی در این رابطه از سوی نوسازی مدارس اختصاص یابد که امیدواریم این موضوع در اسرع وقت انجام گردد.

علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: در روزهای اخیر جلسه ای با وزیر ورزش برگزار شد که در این جلسه پیرامون اختصاص اعتبار برای ساخت پروژه های ورزشی حوزه انتخابیه، تخصیص امکانات ورزشی و حل مشکل قهرمان صحبت شد که مقرر گردید اقدامات لازم انجام گیرد.

وی افزود: همچنین در این نشست مواردی همچون تامین اعتبار ورزشگاه 6 هزار نفری، تامین امکانات ورزشی برای روستاها، احداث سالن ورزشی چورت، اختصاص اعتبار جهت بهسازی زمین های ورزشیحوزه انتخابیه بوده است.

نماینده مردم ساری در مجلس عنوان کرد: در این نشست وزیر ورزش قول مساعد دادند تا موارد مطروحه را پس از بررسی ها لازم انجام دهند و البته مقرر گردید امکاناتی را به سالن ورزشی و هیات های ورزشی حوزه انتخابیه اختصاص دهند لذا امیدوار هستیم در اسرع وقت این اقدامات انجام شوند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: دیدار و گفت و گویی هم با وزیر جهاد کشاورزی داشتم که در این دیدار نیز در خصوص تامین نهاده های دامی برای کشاورزان، تامین آب مورد نیاز کشاورزان، اعطای تسهیلات و ... مباحثی مطرح شد و مقرر گردید اقداماتی در این رابطه انجام دهند.

بابایی کارنامی مطرح کرد: برای تسریع در تکمیل پروژه های آموزشی نیز پس از پیگیری های انجام شده مقرر شده است تا اعتباراتی در این رابطه از سوی نوسازی مدارس اختصاص یابد که امیدواریم این موضوع در اسرع وقت انجام گردد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377956
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار