خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/27 - 16:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
آزادی خواه مطرح کرد:

اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه های درمانی ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: برای تکمیل پروژه های درمانی ملایر اعتباری از سوی وزارت بهداشت در نظر گرفته شده است.

احد آزادیخواه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری هایی که صورت پذیرفت توانستیم مجوز ساخت نیروگاه 500 مگاواتی برق ملایر اخذ کنیم و خوشبختانه عملیات اجرایی آن شروع شده است که در آینده ای نه چندان دور به بهره برداری می رسد و چند نفر نیز در این پروژه مشغول به کار می شوند.



وی افزود: همچنین با تلاش هایی که صورت گرفته است تجهیزاتی برای مراکز درمانی حوزه انتخابیه اخذ و تحویل بیمارستان ها داده شده است و اعتباراتی نیز برای تکمیل پروژه های درمانی هم در نظر گرفته شده است اما انتظار داریم وزارت بهداشت مساعدت های بیش تری را برای حوزه انتخابیه داشته باشد.



نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: برای حل مشکل فضاهای آموزشی مدارس حوزه انتخابیه نشست هایی با مسئولان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد که در همین راستا اعتباراتی را اختصاص دادند و مدارسی که نیاز به تعمیر و بازسازی داشتند مراحل کارشان به اتمام رسید و مابقی هم در اولویت کاری قرار گرفتند و یا اینکه در حال ساخت هستند.



این نماینده مردم در مجلس گفت: در حوزه راهسازی هم نشست هایی با وزیر راه و معاونین وی داشتم که در این دیدارها هم اعتباراتی برای تکمیل پروژه های حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده که امیدوارم سریعا این پروژه به اتمام برسند./



پایان پیام

  • کد خبر : 373206
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم