خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/14 - 15:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مقصودی خبر داد

اختصاص اعتبار برای تجهیز امکانات درمانگاه اشترینان/ تامین اعتبار برای توسعه اورژانس بیمارستان آیت الله بروجردی

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده در حال حاضر اورژانس این بیمارستان با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان در حال توسعه است و همچنین 4 دستگاه دیالیز به این بیمارستان اضافه شده است و در روزهای آتی به بهره برداری می رسد.

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر بازدیدی از بیمارستان آیت الله بروجردی شهرستان بروجرد داشتم که در جریان روند توسعه و تجهیز این بیمارستان قرار گرفتم و پیگیری های لازم در این رابطه صورت گرفته است.



وی افزود: با پیگیری های انجام شده در حال حاضر اورژانس این بیمارستان با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان در حال توسعه است و همچنین 4 دستگاه دیالیز به این بیمارستان اضافه شده است و در روزهای آتی به بهره برداری می رسد.



نماینده مردم در مجلس بیان کرد: ناگفته نماند که به همت خیرین عزیز بخش سنگ شکن و آمفی تئاتر این بیمارستان در حال ساخت و تجهیز است که جا دارد از این عزیزان تقدیر و تشکر کرد.



این نماینده مردم در مجلس گفت: همچنین برای رفع مشکل کمبود تجهیزات پزشکی درمانگاه اشترینان تلاش هایی انجام گرفته است و اخیرا نیز یک میلیارد تومان از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی  برای تامین امکانات پزشکی به این درمانگاه اختصاص داده شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 358408
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار