خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/28 - 09:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رضا زاده مطرح کرد:

احداث چند مرکز جامع سلامت در حوزه انتخابیه سلماس

نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: چند مرکز جامع سلامت در حوزه انتخابیه سلماس در این سه سال اخیر احداث و به بهره برداری رسید.

یعقوب رضازاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی وزارت بهداشت مجوز ساخت چند مرکز جامع سلامت در این سه سال اخیراخذ شد که تعدادی از آنها به بهره برداری رسید و برخی دیگر همه در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسند این مراکز جامع هم در روستا و هم اینکه در شهر ساخته شده اند.



وی افزود: همچنین با نشست هایی که با مسئولان وزارت بهداشت داشتم اعتباراتی برای تجهیز مراکز درمانی و تامین زیرساخت ها بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اختصاص یافت و در همین راستا نیز اقداماتی انجام گرفت.



نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: برای برطرف کردن مشکلات حوزه ورزش شهرستان نیز تلاش های مستمری انجام گرفت و توانستیم اقداماتی نظیر تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های ورزشی، تجهیز سالن های ورزشی، احداث زمین چمن مصنوعی و ... را انجام دهیم.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در موضوع ساخت مدارس هم با رایزنی هایی که صورت گرفته بود چند مدرسه تجهیز و بازسازی شده اند و چند مدرسه در روستا و شهر هم ساخته شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 373232
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار